Algemene informatie

Scouts en Gidsen Oelegem vzw is de enige jeugdbeweging in Oelegem. Elke week zorgen 40 leiders en leidsters voor boeiende, uitdagende of knotsgekke activiteiten voor 200 leden. Samen spelen, knutselen, op tocht gaan, een vlot sjorren, pizza's maken in een oude ton, ... Het zijn slechts enkele voorbeelden van wat er wekelijks op ons programma staat.

Onze lokalen zijn gevestigd op twee verschillende plaatsen. Onze hoofdlocatie - de jongenslokalen - bevindt zich in de Vlotstraat 42A. Onze kapoenen, welpen, jongverkenners, verkenners en jins hebben hier wekelijks hun activiteiten. Onze meisjeslokalen liggen in de Oudstrijdersstraat 48-50. Hier vinden we wekelijks onze kabouters, jonggidsen en gidsen.

Voor de exacte ligging neem je best een kijkje bij de wegbeschrijving.

Foto1
Foto2

Onze activiteiten (die wij vergaderingen noemen) gaan wekelijks door op zondag. Meestal is dit van 10 u. tot 12 u., van 14 u. tot 17 u. of van 10 u. tot 17 u. De exacte data en uren kan je steeds terugvinden in ons maandblad "Joepie", dat ook digitaal te raadplegen is.

De officiële adresgegevens van Scouts en Gidsen Oelegem vzw:

Scouts en Gidsen Oelegem vzw
Vlotstraat 42A