Overslaan en naar de inhoud gaan

Verhuur lokalen

Indien je geïnteresseerd bent in het huren van één of meerdere lokalen, kan Scouts en Gidsen Oelegem je zeker uit de nood helpen. We beschikken over 4 lokalen, verdeeld over 2 blokken. De lokalen zijn geschikt voor weekends en kampen. Het is het ook mogelijk om tenten bij te plaatsen op een deel van het terrein.

Ligging

Onze lokalen zijn gelegen in de Vlotstraat 42A te Oelegem, net naast het Albertkanaal. We liggen op 3 minuten wandelen van het centrum van Oelegem. In de buurt van de lokalen kan je verschillende speelbossen vinden. Voor en naast onze lokalen ligt een groot speelveld, ideaal voor sport en spel! Voor de exacte ligging neem je best een kijkje bij de wegbeschrijving

Momenteel zijn er problemen met ons contactformulier, stuur uw aanvraag rechtstreeks naar lokaalverhuur@scoutsoelegem.be

IK WIL LOKALEN HUREN
Blok 1

Dit gebouw bestaat uit 2 lokalen waarin enkele zetels en tafels staan. Tussenin de lokalen bevindt zich een keuken, uitgerust met een ijskast en 4 kookvuren waarvan 2 op gas en 2 op een inductiekookplaat. Al het andere keuken- en eetgerief is zelf te voorzien.

Dit gebouw is de standaardblok bij verhuur voor weekends, geschikt voor ongeveer 20 personen. Indien je groep uit meer leden bestaat (tot 40 personen) kan je blok 2 bijhuren.

Blok 2

Dit gebouw bestaat uit 2 lokalen. In het grootste lokaal bevindt zich een toog met een grote ijkast. In het kleinere lokaal staan enkele zetels.
Tussenin de lokalen bevindt zich het toilet, bestaande uit een een wc en 2 urinoirs.

Sanitaire voorzieningen

In een aparte blauwe container, gesitueerd naast blok 1, zijn 3 wc's en 2 urinoirs beschikbaar. Deze container is inbegrepen bij elke verhuur. In blok 2 zijn een extra wc en 2 urinoirs beschikbaar.

Prijzen

Bij verhuur voor weekends wordt een waarborg van 250 euro gevraagd, voor kampen 500 euro.

Weekends (vrijdag 18 u. tot zondag 13 u.)
1 blok: 150 euro
2 blokken: 250 euro
Verbruik van water en elektriciteit is inbegrepen in de huurprijs van de lokalen. De prijs van gas bedraagt 1 euro/m³.

Kampen, vergaderingen in de week ...
2 blokken: 100 euro per dag
Water: 5 euro/m³